Retourneren

Staat uw vraag niet tussen onze “veelgestelde vragen”? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het kan natuurlijk altijd voorkomen dat het pakket beschadigd bij je aankomt. Dit vinden wij natuurlijk erg vervelend! Om de beschadiging te verhalen bij onze transporteurs ontvangen wij dan graag van je de volgende foto’s:
* Een foto van het beschadigde product
* Een foto van de doos inclusief het verzendlabel
* Een foto van de beschadiging aan de betreffende doos (van dichtbij)
* Een foto van de geopende doos inclusief het verpakkingsmateriaal aan de binnenzijde.

Graag ontvangen wij meldingen van de schade per mail  naar ons emailadres: info@beebieshop.nl

Het recht bestaat je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren en retour te sturen*. Je krijgt dan het volledige orderbedrag gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van je huis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder.

Indien je gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en (indien redelijkerwijze mogelijk) in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van dit recht kan er contact met ons worden opgenomen via info@beebieshop.nl (danwel via ons contactformulier). Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product in goede orde retour ontvangen is.

* Gepersonaliseerde bestellingen d.m.v. bijvoorbeeld naam, datum etc kunnen helaas niet worden geretourneerd. De bestelling is dan speciaal voor jou is gemaakt.

Ben je toch niet tevreden met het cadeau? Neem dan even contact met ons op. Dan kijken we samen hoe we dit op kunnen lossen.